مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: امام خمینی عزّت و بزرگی را به امت اسلامی هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین ملکا در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ، با تاکید بر این که آثار، افکار و راه امام(ره) زنده و ماندگار است، افزود: عظمت و قداست رهبر کبیر انقلاب اسلامی، عزّت و بزرگی به امت اسلامی بخشید.

وی با بیان اینکه آثار، افکار و راه امام(ره) زنده و ماندگار است، اظهارداشت: امروز به واسطه وجود ملت بصیر و ولایی ایران به عنوان سرمایه های اصلی نظام، راه و نام امام خمینی(ره) زنده و جاویدان است و این مهم تا ظهور حضرت مهدی(عج) جاری خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکا افزود: رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی(ره) همچون خورشیدی فروزان و هدایتگر گرمابخش نظام اسلامی می باشد و امروز همه آزادگان جهان از آن بهره مند هستند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان این که بیش از دو دهه از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد، یادآور شد: امروز برکات وجودی امام راحل با گذشت سالها از ارتحال ملکوتی ایشان همچنان در جریان است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکا تاکید کرد: سرچشمه ای که با ایمان عظیم، اخلاص و توکل امام خمینی(ره) به جوشش در آمده بود، همچنان جاری خواهد ماند./س
برچسب ها: قم ، عزت ، هدیه امام ، امت اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.