سرپرست تيم های ملی وزنه برداری گفت: در رقابت های وزنه برداری آسيا ،نوجوانان با عنوان قهرمانی در اين مسابقات باز نشان دادند که ايران هميشه قهرمان است و پايه ريزي ها اصولی برای قهرمانی داشتیم.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که از قبل برنامه ريزی کامل برای قهرمانی وزنه بردارهای نوجوان شد ،با قهرمانی ايران به هدفمان رسيديم و در اين نکته که برنامه ريزيها اصولی و پايه ای بود هيچ شکی نيست و باعث خوشحالی است.

وی خاطر نشان کرد: در اوزان ۸۵ و +۹۴ کيلو گرم نوجوانان توانستند خوب بدرخشند. 

سرپرست تيم نوجوانان در مورد عملکرد ملی پوشان سبک وزن در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: نفرات اعزامی به اين مسابقات همان نفراتی بودند که در رقابتهای جهانی که يک ماه پيش برگزار شد توانستند حضور پيدا کنند، در ۳ وزن اول که سبک وزن ها هستند متاسفانه مدال مجموع نداشتيم و طاهريان( دسته ۵۶ )، کيانوش باقری( دسته۶۲ ) و رامين ولی پور در دسته ۶۹ کيلو گرم نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. ولی با توجه به شرايط سنی اين ۳ ورزشکار باز هم ميتوانند در رده سنی نوجوانان بمانند و در ميادين ديگر به مسابقات اعزام شوند.

باقری در خصوص ۳ وزن آخر وزنه برداران نوجوانان افزود: بيشتر نقطه تمرکز اين تيم در دسته فوق سنگين بود و نوجوانان سنگين وزن توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و حتی شاهد جابجایی رکورد توسط عليرضا دهقان در دسته ۸۵ کيلو و عنوان قويترين فوق سنگين توسط عليرضا سليمانی بودیم.

وی در خصوص عملکرد فضلی و رشيدی خاطر نشان کرد: به نظرم اين ۲ ورزشکار جايگاه هایشان در مسابقات قهرمانی آسيا نسبت به رقابتهای جهانی تغییر کرد، امير فضلی نقره اش به طلا تبديل شد ولی ميلاد رشيدی که طلای جهانی گرفته بود در اين رقابت ها به مدال نقره بسنده کرد.

وی درباره دليل اين جابجایی گفت: از نظر من اين افت بر ميگردد به اين موضوع که فضلی تمريناتش را خيلی جدي تر دنبال ميکرد ولی رشيدی کم کاری يا به اصطلاح تمرينات را شل گرفته بود.

 سرپرست تيم وزنه برداری نوجوانان در خاتمه در خصوص سطح کيفی رقابت های قهرمانی آسيا افزود: همزمانی مسابقات جوانان و بزرگسالان باعث شد کيفيت رقابتها پايين بياید و اين امر لطمه بزرگی به تمامی تيم های شرکت کننده وارد کرد./آق
برچسب ها: باقری ، هدف ، تحقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار