رییس ستاد انتخابات استان کردستان، شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در استان را کاملا فراهم شده دانست و گفت: مقدمات اجرای برگزاری انتخابات نیز با روند مطلوبی پیش می رود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حسن زاده انتخابات این دوره را به دلیل شرایط جهانی بسیار حساس دانست و تاکید کرد مردم باید با حضور حداکثری خود در تعیین رییس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی حضور فعالی داشته باشند و فرد اصلح را به عنوان نماینده خود انتخاب نمایند.
وی افزود: در این دوره از انتخابات هزار و 398 شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای استان پیش بینی شده که با حضور بازرسین هیات های نظارت و سایر متولیان در دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا اقدام به اخذ رای از افراد واجد شرایط خواهد شد.
حسن زاده گفت: از تعداد شعب پیش بینی شده 865 صندوق ثابت و نیز 533 شعبه سیار است که در مناطق شهری از مجموع 459 شعبه اخذ رای تعداد 439 شعبه ثابت و 20شعبه سیار و در مناطق روستایی تعداد 955 صندوق پیش بینی شده که 426 شعب ثابت و 513 شعبه سیار است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان همچنین از مشارکت مردم کردستان در تامین امنیت پایدار در منطقه قدردانی کرد و افزود: تامین امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم امکان پذیر نیست./س
برچسب ها: انتخابات ، شرایط ، شعبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.