افزایش 20 درصدی شعب اخذ رأی در قم رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: در سال جاری شاهد رشد 20 درصدی شعب نسبت به دوره قبل در استان قم هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نصرت‌الله لطفی با اشاره به فراهم شدن همه مقدمات برای خلق حماسه‌ای بزرگ در 24 خرداد ماه امسال اظهار کرد: در استان قم هم از ماه‌ها قبل در دو بخش اجرا و نظارت به عنوان امانت‌داری رای مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسترهای مناسب به وجود آمده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند هیچ یک از این دو انتخابات نباید از یکدیگر تأثیر بپذیرند بنابراین هیئت‌های اجرایی در استان‌ها از جمله در قم کار خود را با دقت دنبال می‌کنند و شعبات اخذ رای مشخص شده‌اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با بیان اینکه بر اساس تصمیمات هیئت مرکزی تعیین محل و امکانات و نیز چینش نیروها در شعبات بر عهده هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری است خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد رشد 20 درصدی شعب نسبت به دوره قبل در استان قم هستیم.

وی ادامه داد: در هر دو حوزه اجرا و نظارت جلساتی در استانداری و فرمانداری برگزار شده است؛ قرار بر این است کار در محیطی با حداکثر مودت و محبت و در عین حال با رعایت مرّ قانون پیش برود.

لطفی با تاکید بر قانون‌مداری همه بخش‌ها در انتخابات عنوان داشت: معتمدان باید حتماً شرایط مشخص شده در قانون را داشته باشند و امسال هم چون احراز صلاحیت برخی از آنها صورت نگرفت برای معتمد بودن هم تایید نشدند؛ تبلیغات انتخاباتی هم باید با رعایت کامل قانون صورت گیرد و نمی‌توان به بهانه ایجاد شور انتخاباتی قانون را زیر پا گذاشت./س

برچسب ها: قم ، افزایش ، شعب ، اخذرای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.