رییس ستاد محمد باقر قالیباف در آذربایجان شرقی، برنامه های سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به این استان را تشریح کرد.

 

علی غفوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز اظهار کرد: قالیباف در ساعت 7:30 صبح امروز/ یکشنبه / وارد فرودگاه بین المللی آیت الله مدنی تبریز شده و، برای دیدار با مردم آذربایجان غربی، عازم این استان خواهد شد.

وی در تشریح ادامه برنامه های قالیباف گفت: این کاندیدا در ساعت 15:45 در مسیر بازگشت به آذربایجانشرقی وارد شهر ایلخچی خواهد شد.

دبیرجمعیت پیشرفت وعدالت ایران اسلامی در استان آذربایجان شرقی، زیارت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در ساعت 16:30 عصر روز 12 خرداد و دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در ساعت 17 را از دیگر برنامه های این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان برشمرد.

رییس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی دیدار مردمی و سخنرانی قالیباف در ساعت 17:50 در سالن پورشریفی مجموعه ورزشی تختی تبریز و دیدار با اعضای اتاق بازرگانی صنعت و معدن تبریز در محل اتاق بازرگانی استان را از برنامه های سفر دکتر قالیباف به استان آذربایجانشرقی برشمرد./س

برچسب ها: قالیباف ، سفر ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.