امروز نیاز به مشارکت گسترده مردم بیش از هر دوره ای احساس می شود و تحقق این موضوع بر دوش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

  به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  استاندار زنجان در همایش هیاتهای بازرسی انتخابات استان زنجان، با اشاره به اينكه امروز دشمنان در تلاش هستند از هر فرصتی برای سود جویی و توطئه افکنی در انتخابات نهایت استفاده را بكنند گفت: باید نهایت دقت را در برگزاری انتخابات و پاسداری از آرای مردم به کار گرفت و از هر نوع سودجویی و تخلفی جلوگیری کرد.

رئوفی نژاد با بيان اينكه  امروز ایران اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین کشورهای جهان تبدیل شده است  افزود: ازاين  رو دشمنان از هیچ اقدامی برای مانع تراشی در برابر روند رشد و پیشرفت آن دریغ نمی کنند.

وي ادامه داد: امروز وظیفه اصلی تمام دست اندرکاران وزارت کشور در حوزه انتخابات، برگزاری سالم این مهم و صیانت از آرای مردم است و هیات های بازرسی باید ناظر بر عملکرد مجریان و روند برگزاری انتخابات باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز نظام و انقلاب در آستانه یک آزمون بزرگ قرار گرفته اند، لازمه موفقیت در این آزمون و امتحان الهی را اقدام به وظایف قانونی و پیگیری تمام برنامه ها عنوان کرد./س

برچسب ها: نقش ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.