مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌جاری 180 میلیارد ریال کمک مردمی در این استان جمع آوری شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابوالقاسم رستگار اظهار کرد: مردم خیر این استان در سال گذشته 120 میلیارد ریال به کمیته امداد اهدا کردند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در سال‌جاری 180 میلیارد ریال کمک مردمی در این استان جمع آوری شود.

رستگار همچنین از کمک 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی کمیته امداد به دانش آموزان این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته این مبلغ کمک هزینه تحصیلی به 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اردوهای تخصصی برای دانش‌آموزان تحت حمایت در طول سال، اضافه کرد: در سال 91 تعداد 600 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از کلاس‌های تقویتی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی افزود: توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها و همچنین ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی و اعتقادی آنان از رویکردهای مهم کمیته امداد است.

رستگار خاطرنشان کرد: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای دانش‌آموزان و همچنین ارائه مشاوره‌های تحصیلی و شغلی به آنان در این راستا اقدام کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.