معاون فرماندار شیراز:

حضور حداکثری و سلامت انتخابات اولویت اول است

معاون سیاسی فرمانداری شیراز گفت: برای فرمانداری و ستاد انتخابات در این شهرستان اولویت اصلی برگزاری انتخاباتی امن و سالم با مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله جهان‌خواه، در جمع فعالان اصناف و گروه‌های مذهبی استان فارس و شیراز، افزود: تلاش می‌کنیم تا با قوت برنامه اجرایی انتخابات را برابر برنامه زمان‌بندی شده در پیش گیریم.

وی از کاندیداهای شوراهای اسلامی و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خواست تا به قوانین انتخابات توجه کرده و اقدامات خود را در چهارچوب قانون انجام دهند و افزود: در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهدافی را دنبال می‌کنیم که این مهم به وقوع پیوندد و تلاش می‌شود تا تمامی موارد در چارچوب قانون عمل شود.

جهان‌خواه با تصریح اینکه مسئولیت اجرای انتخابات،‌ مسئولیت سنگینی است، گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری باید به قوانین انتخابات توجه کنند و تبلیغات انتخاباتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

معاون فرماندار شیراز اظهار کرد: در بحث رعایت قانون در زمان تبلیغات انتخابات، فرمانداری در رأس مراجع ذیربط قضایی،‌ امنیتی و انتظامی، تخلفات انتخاباتی را پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: در شهرستان شیراز 640 صندوق اخذ رأی کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: انتخابات ، فارس ، حداکثری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.