رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: پس از توقف خودرو هیوندا که با سرعت 250 کيلومتر در حرکت بود، مشخص شد که راننده متخطّی فاقد گواهی نامه است.

سرهنگ حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در تاریخ 11 خرداد ساعت 9 صبح یک دستگاه هیوندا که در کیلومتر 50 محور سلفچگان به اراک با سرعت 200 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود به جهت ارتکاب سرعت غیرمجاز ماموران اقدام به توقیف خودرو کردند اما راننده با افزودن سرعت متواری شدن  مجدد هیوندا،  تیم دوم پلیس راه استان مرکزی با تعقیب و گریز سرعت خودرو را 250 کیلومتر ثبت نموده و در جهت توقیف آن اخطار لازم دادند اما در ادامه تعقیب و گریز راننده باز هم از دست پلیس فرار و متواری شد.

وی در ادامه بیان کرد: در نهایت گروه عملیات ویژه پلیس استان طی انجام عملیاتی ویژه اقدام به متوقف نمودن خودرو کردند در بازرسی های اولیه مشخص شد که راننده فاقد گواهی نامه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده به میزانی بالغ بر 530 هزار تومان جریمه محکوم و راننده نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.

گفتنی است، برابر آیین نامه اجرای رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو تا اطلاع ثانوی تحویل پارکینگ داده شد تا به پرونده مذکور رسیدگی شود و دادگاه نیز پس از رسیدگی به پرونده و با  متهم برابر با قانون برخورد خواهد شد.

برچسب ها: پلیس راه ، حسنی ، هیوندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار