سرپرست کمیته تدوین مقررات فوتبال در خصوص گفته های مدیر رسانه ای هیئت فوتبال استان زنجان گفت: ابراهیم خانی را به رسمیت نمی شناسم چرا که وی یکی از آدم های اصفهانیان است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابراهیم خانی را به رسمیت نمی شناسم زيرا وی یکی از نزديکان و اطرافيان اصفهانیان است.

سرپرست کمیته تدوین مقررات فوتبال ادامه داد: اصفهانیان با روسای هیئت های فوتبال تماس گرفته و به آنها گفته تا بر علیه من صحبت کنند.

وی در مورد صحبت های مسئول رسانه ای هیئت فوتبال زنجان که گفته تاج در دوره اي از حضور خود 2 سمت داشت، افزود: زماني که تاج دو سمت داشت، هنوز آیین نامه تنظیم نشده بود بنابراين حضور همزمان تاج در دو سمت ایرادي نداشت، تاج نيز به همین دلیل هم ریاست کمیته داوران را بر عهده داشت و هم رئیس سازمان لیگ بود اما هم اکنون فقط در يک سمت مشغول به کار است.

نصیر زاده خاطرنشان کرد: آدم های بی اطلاع در مورد موضوعی صحبت می کنند که اطلاعات لازم آن را ندارند. بهتر است بعد از کسب اطلاعات بیانیه صادر کنند. به نظرم اصفهانیان باید از کمیته داوران استعفا دهد. این فرد صلاحیت کمیته داوران را ندارد./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار