جنبش مقاومت اسلامي فلسطين-حماس- دولت رامي الحمدالله دانشگاهي مستقل را که محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني يکشنبه وي را به تشکيل آن مامور کرد "غير قانوني" توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، "فوزي برهوم" سخنگوي رسمي جنبش حماس گفت : آنچه صورت گرفته است کپي برداري از تجارب گذشته است اما اين اقدام مشکل را حل نخواهد کرد و وحدت را به وجود نخواهد آورد زيرا غيرقانوني است و به مجلس قانون گذاري ارائه نشده است.
  
برهوم افزود : عباس بايد به عنوان اولين اقدام ، بندهاي آشتي فلسطيني از جمله تشکيل دولتي از افراد شايسته را بر اساس آنچه که در اعلاميه دوحه آمده است اجرا مي کرد.
  
"يوسف رزقه" مشاور سياسي دولت حماس نيز گفت: اين اقدام عباس ادامه متوقف کردن مسئله آشتي فلسطيني به شمار مي آيد زيرا در اين اقدام اراده سياسي در اين خصوص ديده نمي شود و مشخص است که دخالتهاي خارجي به ويژه از طرف آمريکا در اين اقدام تاثير داشته است.
  
عباس شامگاه يکشنبه "رامي الحمدالله" را به جاي دولت "سلام فياض" که اواسط آوريل گذشته استعفا کرد به تشکيل دولت جديد تشکيلات خودگردان فلسطيني مامور کرد.  




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار