قم/

اجلاسیه اساتید سطح یک مدارس علمیه قم برگزار شد

اجلاسیه اساتید سطح یک مدارس علمیه استان قم با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله استادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اجلاسیه اساتید سطح یک مدارس علمیه با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور و آیت‌الله استادی دبیر شورای عالی حوزه و‌ جمعی از مسئولان معاونت‌های مختلف حوزه و اساتید سطح یک در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه‌ علمیه با اشاره به اساتید سطح یک در گذشته اظهار کرد:‌ روزی در این حوزه علمیه کسانی که در سطح یک بودند،‌ بعد از گذراندن دوره ادبیات،‌ به عنوان یک ادیب شناخته می‌شدند و کسانی که ادبیات را تدریس می‌کردند از ادیبان معروف بودند.

وی اضافه کرد:‌ ما به لحاظ برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم‌ دچار چالش تربیت استاد و مدرس برای سطح یک هستیم؛ در گذشته وقتی طلبه کتابی را می‌گذارند‌ به عنوان استادیار وارد مرحله تدریس می‌شد که باید این سنت باقی بماند و در سطح حوزه‌های علمیه قالب شود.

در ادامه این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به نقش اساتید گفت:‌ اساتید از جایگاه خاصی برخوردار هستند؛ یکی از مسئولیت‌های اساتید این است که از استعدادهای طلاب برای رشد و ترقی آنها استفاده کنند و در گام اول‌ سازندگی متعلم وظیفه استاد است./س

برچسب ها: قم ، برگزاری ، اجلاسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.