سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارخانه تزریق پلاستیک و مصدوم شدن یک کارگر 26 ساله خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: بامداد امروز ساعت 1:13 دقیقه سامانه 125 از آتش سوزی یک کارخانه تزریق پلاستیک در جاده خاوران روبروی عباس آباد با خبر شد.

وی ادامه داد؛ بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی یک تانکر و یک خودرو تنفسی به محل اعزام شد.

این حادثه در یک سوله 250 متری پر از اجناس و دستگاه های تولید پلاستیک بود و یک کارگر 26 ساله افغانی نیز در میان شعله های آتش گرفتار شده بود که آتش نشانان در ابتدا کارگر را از میان آتش نجات دادند و به علت مصدوم شدن فرد مورد نظر را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی قبل از سرایت آتش به مکان های مجاور آتش را مهار کردند؛ این حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت و علت حادثه نیز نقص در یکی از دستگاه های ساخت پلاستیک اعلام شد.

مصدوم به بیمارستان فیاض بخش انتقال یافت

سخنگوی مرکز اورژانس تهران درباره اقدامات درمانی حادثه آتش سوزی بامداد امروز به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از رسیدن به محل کارگر افغانی را از ناحیه سر و صورت و دست دچار سوختگی شده بود پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فیاض بخش انتقال دادند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار