استاندار اردبیل گفت: حضور حداکثری مردم در وهله اول سنگر انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند به طوری که امیدواریم همه 909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اردبیل در خلق این حماسه مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل با تسلیت ایام رحلت جانسوز امام راحل (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب امورات مردم به خودشان واگذار شده و مردم به صورت مستقیم یا غیر‌مستقیم در این امر دخالت دارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در طول سه دهه گذشته اعم از شوراها، مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در تمامی این انتخابات اصل و اساس بر اعتماد و حضور مردم است.

استاندار اردبیل یادآور شد: انتخابات به معنای واقعی سپردن امورات مردم به خودشان است و بر همین محوریت و تفکر در 34 سال گذشته بیش از ده‌ها انتخابات برگزار شده تا مردم خود در سرنوشت‌شان دخیل باشند.

نیکزاد با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی ما مادام‌‌العمر و با شاخصه بی‌انگیزگی نیست، گفت: عرصه خدمت‌رسانی، عرصه تنوع و تکثر اندیشه‌ها و تفکرات و متکی بر نظر مردم است و این بار نیز از بین هشت کاندیدای ریاست جمهوری آن کس که خادم‌تر، صالح‌تر و مدبر‌تر است در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه انتخابات برای کشور ما یک نعمت است که دشمن تلاش می‌کند آن را به نقمت تبدیل کند، عنوان کرد: استکبار جهانی برای تضعیف این توانمندی و نعمت از ماه‌ها پیش پروسه ایجاد نارضایتی در بین مردم، عدم حضور و استقبال کاندیداها از انتخابات و شیطنت‌های مختلفی را آغاز کرده است اما به فضل الهی در تمام این مراحل ناامید شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، واجد ، شرایط ، رای ، دادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.