مداح کشورمان گفت : شهدا حاضر بودند که در جبهه های حق علیه باطب قطعه قطعه شوند تا لبخندی بر لب های امام خمینی (ره) نقش ببندامام خمینی (ره) ساقی شهد شهادت بود.

حاج محسن سازوردر مراسم یادوراه 90 شهید بخش رودهن که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه رودهن برگزار شد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :برگزاری یادواره های شهدا در شرایط کنونی حاکم برجامعه با وجود شور و هیجان انتخابات ریاست جمهوری از جمله اقدامات بسیار ارزشمند به حساب می آید .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :نظام جمهوری اسلامی ایران با پول بدست نیامده است زیرا در این راه با رهبری بیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خون های زیادی ریخته شده است تا این نظام هم اکنون در اختیار ما بوده و ما از ارزشهای آن بهره بگیریم .

این مداح کشورمان تصریح کرد :در شرایط فعلی بار سنگینی بردوش ما است و ما مدیون شهدا هستیم و باید برای اینکه شهدا را از خود راضی نگه داریم خیلی کار بکنیم ما باید به دنبال احیاء خون شهدا باشیم .

سازور اضافه کرد :در مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری شاهد این موضوع هستیم که همه دنبال اقتصاد هستند در صورتی که باید در کنار حل مشکلات اقتصادی درد دین داشت .

این مداح کشورمان در خاتمه اظهار داشت :شهدا حاضر بودند که در جبهه های حق علیه باطب قطعه قطعه شوند تا لبخندی بر لب های امام خمینی (ره) نقش ببندامام خمینی (ره) ساقی شهد شهادت بود./س


برچسب ها: امام خمینی ، ساقی ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.