رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 10 از برگزاری دوره های فراگیر آموزش شهروندی با سرفصل سطح پایه یک در سرای محلات منطقه خبر داد.

محمد نقیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر است و در جوامع صنعتی از طریق برنامه ریزی های متنوع به آموزش مهارت های زندگی می پردازد و این در جهت استحکام و مشارکت مردمی شهروندان نقش بارزی دارد.
وی در ادامه افزود: با توجه به این که منطقه 10 دارای3 ناحیه است و در هر ناحیه 7 کلاس با موضوعات مختلف برگزار می شود.
وی در خصوص برنامه های کلاس در نواحی 3 گانه گفت: ناحیه یک دارای 7 کلاس با موضوعات رشد حرکت و بازی، موفقیت فردی، موفقیت خانوادگی، شهروند اینترنتی، ارتباطات مؤثر شهروندی، کارآفرینی و خودباوری اجتماعی است و ناحیه دو هم شامل موضوعات موفقیت خانوادگی، شهروند اینترنتی و موفقیت اجتماعی، خودباوری اجتماعی، هویت اجتماعی، شهروند الکترونیک و روابط عمومی است.
وی در ادامه تصریح کرد: ناحیه 3 هم دارای شش کلاس با موضوعات ارتباطات مؤثر، شهروندی کارآفرینی، شهروند الکترونیک، موفقیت خانوادگی، خودباوری اجتماعی است.
نقیب در ادامه گفت: هدف اصلی این آموزش ها بالا بردن سطح آگاهی و تغییر نگرش شهروند به زندگی شهروندی است.
وی خاطر نشان کرد: این دوره ها از 18 خرداد ماه شروع می شود و علاقمندان می توانند به سرای محلات و خانه های علم و زندگی منطقه مراجعه کنند./ز
برچسب ها: آموزش ، فراگیر ، شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار