امام جمعه موقت تهران گفت: کسی که می‌خواهد زمان امور اجرایی کشور را به دست بگیرد و زیرنظر ولایت مطلقه امر عمل کند باید هم التزام اعتقادی و هم التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی دوشنبه شب در مراسمی که از سوی رهبر معظم انقلاب به مناسبت بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی در مسجد اعظم قم برگزار شد با تاکید بر اینکه باید باید نعمت ارزشمند حکومت دینی که منشا خیرات و برکات است را پاس بداریم ابراز داشت: پاسداری از این نهضت الهی در مقطع کنونی به دو چیز است یکی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح.
وی با مهم ارزیابی کردن حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: آنچه برای دنیای استکبار مهم است این است که کاری کنند فضای انتخابات فضای گرمی نباشد.
امام جمعه تهران افزود: البته این مسئله تنها به این انتخابات اختصاص ندارد بلکه در طول بیش از 30 انتخاباتی که تاکنون شکل گرفته است تمام تلاش دشمن در این بوده است که انتخابات سردی در کشور برگزار شود.
وی یادآور شد: کسی که می‌خواهد زمان امور اجرایی کشور را به دست بگیرد و رئیس جمهور شود و طبق اصل 57 زیر نظر ولایت مطلقه امر عمل کند باید هم التزام اعتقادی و هم التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد./.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.