مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطر با هر سیستمی که بیاید ما آمادگی آنرا داریم تا هوشیارانه از همه فضاهای خود استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امید نمازی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت : تیم ملی ایران آمادگی کافی را دارد تا در این روز حساس مقابل قطر به پیروزی برسد .
 
مربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: هیچ مصدومیت خاصی در میان بازیکنان وجود ندارد و همگی آماده هستند تا با انگیزه بسیار بالا وارد میدان شوند .

نمازی ادامه داد: 100 درصد کار ما بصورت گروهی است و وظیفه انتقال وظایف بازیکنان در زمین بر عهده من است

وی در خصوص آنالیز تیم قطر عنوان کرد : شناخت خوبی از قبل راجع به تیم قطر داشتیم و در این مدت نیز چند بازی دوستانه این تیم را آنالیز کرده و اطلاعات لازم را در اختیار بازیکنان قرار  ادها یم قطر با هر سیستمی که به زمین بیاید آماده رویارویی با  آن هستیم.

نمازی تاکید داشت : تیم ملی ایران و قطر هر دو هفت امتیاز دارند ولی ما فرصت سه بازی و قطری ها تنها دو بازی را دارند به همین جهت بازیکنان این تیم بیشتر از ما به برد نیاز دارند .

وی افزود : اما ما هم برای برد به میدان میرویم باید هوشیار و با هوش عمل کنیم دل به دریا نمیزنیم و از تمام فضاهای به وجود آمده استفاده میکنیم تا با سه امتیاز از میدان خارج شویم .

وی در پایان خاطرنشان کرد : فقط محمد نوری محروم است و ترکیب اصلی تیم نیز ظرف چند دقیقه بعد مشخص میشود./مح
برچسب ها: فوتبال ، قطر ، نمازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار