بوکسور المپیکی تیم ملی گفت: زمان اردو با توجه به جلو افتادن زمان مسابقات کم است و به همین دلیل رسیدن به آمادگی کامل میسر نیست.

مهدی طلوتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان پس از تعطیلات چند ماهه و برگزاری مسابقات انتخابی آغاز شد.

بوکسور المپیکی تیم ملی افزود: خوشبختانه وضعیت اردو مطلوب است و مشت زنان با انگیزه و انرژی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

طلوتی تصریح کرد: در وزنی که در المپیک بودم بازی را به دلیل وزن کم کردن واگذار کردم اما در مسابقات انتخابی زنجان توانستم به رتبه اول دست پیدا کنم.

وی بیان داشت: قرار شد در مسابقات با وزن متفاوت با وزن خودم شرکت کنم و با قاسمی پور به روی رینگ روم.

وی بیان داشت: کادر فنی تیم ملی بسیار قوی وقدرتمند به کار خود ادامه میدهد بحثهایی مبنی بر حضور نوریان در کادر فنی مطرح شده است.

بوکسور المپیکی تیم ملی ادامه داد: نوریان از قهرمان بوکس کشورمان است که تجربه اش می تواند به کادر فنی تیم ملی کمک کند وی سالهای زیادی برای پیشرفت و ارتقای بوکس زحمت کشیده است و در سه دوره المپیک نیز حضور داشته است.

طلوتی بیان داشت: مدت زمان اردوی تیم ملی بسیار کم است و به نظر نمی رسد که به آمادگی کامل برسیم ولی همه بوکسورها با جدیت وانگیزه بالا تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: یک سال بعد از المپیک به علت مصدومیت تمرین نکردم ولی در واقع بعد از عید تمرینات خود را آغاز کردم و امیدوارم که برای مسابقات آسیایی اردن انتخاب شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیر تیم های ملی، آقای مقصودی و ناطق نوری تشکر می کنم و امیدوارم تیم اعزامی به مسابقات نتیجه خوبی کسب کند و دست پر به کشور بازگردد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار