برگزاری آزمون مهندسی سبب تعالی و ارتقاء خلاقیت و کسب مستمر دانش های حتی در مهندسان خواهد شد.

مهندس علی اکبر صابری رئیس انجمن مهندسان مکانیک ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:گواهی نامه مهندسی حرفه ای در تصمیم گیری های حساس فنی، تعیین فناوری های لازم در یک پروسه، قابلیت های علمی ، فنی و کارایی و تجربه تحلیل و قابلیت افراد نقش اساسی دارد.
 
وی افزود: اغلب کارفرمایان برای تعیین و همچنین اطمینان از عملکرد یک مهندس در یک مسئولیت فنی و حساس نیاز به مطالعات فراوان دارند و پارامترهایی همچون معدل، مدارک، مصاحبه و توصیه نمی توانند در این زمینه به طور کامل موثر باشند و دارندگان گواهینامه های مهندسی حرفه ای  می توانند این اطمینان خاطر را در کارفرمایان جهت سپردن مسئولیتها به آنان فراهم نمایند.
 
وی ادامه داد: مهندسی کشور با شرکت در آزمون مهندسی حرفه ای قابلیت های خود را در جهت مشارکت در مشاغل مهم و حساس و تخصص محک می زنند و دارندگان مدارک مهندسی حرفه ای از شانس بیشتری در جهت استخدام در این مشاغل برخوردار هستند و حقوق و دستمزد بیشتری و نسبت به سایر همکاران خود خواهند داشت.
 
وی یاد آور شد: با گذشت زمان ارزش و اهمیت آزمون مهندسی حرفه نمایان تر خواهد شد و شرکت ها و مراکز تولیدی و فنی و مهندسی اقبال بیشتری در جهت به کارگیری مهندسان حرفه ای خواهد داشت تا با استفاده از آن چرخه های توسعه را روان تر دقیق تر و با حرفه تر از گذشته به حرکت در بیاورند.
برچسب ها: مهندس ، مکانیک ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.