به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، سجادی گفت: پذیرش پیشنهادات در گذشته به صورت دستی و یا از طریق اتوماسیون اداری امکانپذیر بود لذا برای دسترسی سریع و آسان، جلوگیری از سرقت اطلاعات، افزایش رضایت مندی و خدمات رسانی به کارکنان و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات، این سامانه به صورت الکترونیک درآمد.
وی افزود: این سامانه در وب سایت دانشگاه به صورت یک لینک ویژه قرار گرفته و کارکنان با مراجعه به سایت و ارائه پیشنهادات ارزنده خود در زمینه های اداری، مالی، پرسنلی، بهداشتی، درمانی، پژوهشی و آموزشی، مدیران دانشگاه را در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات یاری دهند.
سجادی در ادامه گفت : همچنین کارکنان دانشگاه می توانند از مزایای مربوطه در این سامانه شامل ارتقاء شغلی، ارزشیابی، انتخاب کارمند، کارشناس و مدیرنمونه، انتصاب به پست های مدیریتی و جوایز نقدی بهره مند شوند.
نتایج پیشنهادات و نظریه کمیته کارشناسی نیز از طریق این سامانه قابل دسترسی است/س