نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: با پرونده فردی افراد و یا خواص کاری نداریم اما در مجموع نمره ولایتمداری و سیاست این ملت در عرصه دفاع از انقلاب 20 است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع عزاداران اردبیل در مسجد سرچشمه این شهر اظهار داشت: اگر امروز پرونده این ملت را به امام عصر (عج) بدهند تا نمره سیاسی و ولایتمداری این ملت را بدهد قطعاً نمره بالاتر از 18 و کمتر از این عدد نیست.

وی تصریح کرد: ما در برابر تمام زیاده‌خواهی‌های مستکبران با بصیرت و پیوند حقیقی با رهبری ایستاده‌ایم و معتقدیم که این عناصر می‌تواند ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کند.

ارکان حاکمیت دینی را رهبری،‌ شریعت آسمانی و حضور مردم توصیف کرد و افزود: هیچ چیز به مانند رابطه امت با ولایت خوشحال‌کننده و خشنودکننده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه تبعیت از رهبری باید در خیلی از جاها ظهور و بروز پیدا کند، خاطر نشان کرد: هرگز نمی‌توان از طریق صندوق رأی رهبری شایسته انتخاب کرد بلکه رهبر شایسته برجستگی‌هایی دارد که خداوند در قرآن کریم و احکام نورانی خود بر آن صحه گذاشته است.

وی با بیان اینکه ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که سرباز ولایت بوده و این برجستگی را در عمل ثابت کرده باشد، اضافه کرد: رئیس جمهور در ارتقای جایگاه رهبری بسیار مؤثر است و از همین رو هر رئیس جمهوری که ولایتمدار باشد، مورد قبول و پسند این ملت است/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.