رئيس معاونت اطلاعات مرزباني ناجا با اشاره به نزديك شدن انتخابات رياست‌جمهوري گفت: با تشديد اقدامات اطلاعاتي، ماموران حفاظت موفق به دستگيري 3 سركرده شبكه قاچاق انسان شدند.

سردار زمانيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به طرح تشديد اقدامات عملياتي در مرزها و به تبع آن بالا رفتن ضريب امنيت در داخل كشور، اظهار داشت: ماموران حوزه اطلاعات مرزباني ناجا با علم بر اينكه هرگونه خروج و ورود غير قانوني از كشور ممكن است مسبب نا امني مي‌شود، اقدامات گسترده خود را در خصوص شناسايي و رديابي شبكه‌هاي قاچاق انسان آغاز كردند.

رئيس معاونت اطلاعات مرزباني ناجا ادامه داد: ماموران حوزه اطلاعات با به كارگيري تجهيزات الكترونيكي و اپتيكي و با توجه به اينكه بيشتر قاچاق انسان از طريق راه‌هاي شمال غرب كشور انجام مي‌شود فعاليت اطلاعاتي خود را روي اين مناطق متمركز كردند.

اين مقام اطلاعاتي درخصوص برخورد قاطع مرزبانان با كساني كه قصد گريز و يا ورود غير قانوني و مشكوك را به كشور دارند گفت: در اين راستا مرزداران حوزه اطلاعات پس از چندين هفته فعاليت توانستند از تردد غير قانوني 9 تن كه توسط 3 سركرده بزرگ شبكه قاچاق به داخل ايران آگاه شوند.

وي افزود: عوامل تحت الامر و زبده به هنگ مرزي سلماس اعزام و در شب 9 خرداد ماه موفق به دستگيري تمامي افراد كه شامل 3 سركرده شبكه قاچاق انسان و 9 تبعه بيگانه بودند، شدند.

به گفته سردار زمانيان تشديد اقدامات مرزباني در راستاي حفظ امنيت انتخابات رياست‌جمهوري كماكان ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مل مل
۱۵:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
درود وسلام خداوند بر شما مرزبانان عزیز ایران زمین.
آخرین اخبار