فرماندار شهرستان پردیس گفت : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها مهمترین رخداد اجتماعی و سیاسی ما است که این اتفاق مهم تاثیرگذاری زیادی در معاملات و معادلات منطقه و جهانی دارد و در مسیر رسد شدن و نقد و بررسی جوامع بین المللی قرار دارد .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها گفت :دولت عدالت محور در سال گذشته این مناطق را به عنو ان شهرستان پردیس معرفی کردند ما در شهرستان پردیس اولین تجربه برگزاری انتخابات را به شکل مستقل داریم و ما در حوزه ارائه خدمات به مردم دنبال این هستیم تا ارتقاع خدمات را شاهد باشیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها مهمترین رخداد اجتماعی و سیاسی ما است که این اتفاق مهم تاثیرگذاری زیادی در معاملات و معادلات منطقه و جهانی دارد و در مسیر رسد شدن و نقد و بررسی جوامع بین المللی قرار دارد .

فرماندار شهرستان پردیس با بیان پارامتر های مختلف در رسید ن به چهار راه انتخابات اضافه کرد :چهار پارامتر سیاست داخلی و خارجی و فرهنگ و اقتصاد در چهار راه انتخابات به هم می رسند حماسه سیاسی را ملت رقم می زند.

بیگدلو گفت : حماسه اقتصادی بر دوش مسئولین است و گشایش و رونق اقتصادی نیاز هر کشوری است و این موضوع محور انتخابات جاری است کاندیدا ها باید نسخه ها و نشانی هایی مبتنی بر واقعیت در زمان تبلیغات خود به مردم انتقال دهند اول باید درد را خوب تشخیص داده و سپس درمان آن را شروع کنیم .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه تشخیص درد اقتصاد نیازمند در نظر گرفتن واقعیت های جامعه است ما در ایران زندگی می کنیم ابراز داشت : تشخیص درد اقتصاد نیازمند در نظر گرفتن واقعیت های جامعه است ما در ایران زندگی می کنیم و هر کشوری هم از پتانسیل و ظرفیت و شرایط خاصی برخوردار است.

بیگدلو در خاتمه خاطر نشان کرد : ایران آغازگر چالش در مقابل کشور های استکبار جهانی نبوده است و در مقابل حراست و محافظت از عزت خود بهای سنگینی پرداخت کرده است نباید در خلاء نظریه پردازی کنیم ایران برسر راه مهمترین تحولات منطقه ای و جهان قرار دارد و ما بروی گسل قرار گرفته ایم/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.