زهرا نعمتی دارنده مدال طلای تیروکمان پارالمپیک که کار خود را با تیم ملی تیروکمان غیر معلولین شروع کرده بود،‌در صورت فراهم شدن شرایط بار دیگر با این تیم شروع به کار می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از افتخار آفرینی های نعمتی قهرمان پارالمپیک تیروکمان در بخش معلولین احتمال بازگشت وی به تیم غیر معلولین هم وجود دارد.

 واعظی رئیس سازمان تیم های ملی تیروکمان که مربیگری تیم جانبازان و معلولین تیروکمان را نیز برعهده دارد با تشکر و قدردانی از نعمتی که تحول عظیمی را در رشته تیروکمان با مدالهای پارلمپیک به وجود آورد با تایید این موضوع اشاره کرد: با توجه به حضورم در تیم معلولین علاقمند به آوردن دوباره نعمتی به تیم ملی تیروکمان هستم البته چون شرایط فعلی این بازیکن مساعد نبود و به کمی زمان برای آماده سازی نیز نیاز داشت، فشاری به وی وارد نکردیم تا بعد از رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب وارد اردوهای تیم ملی شده، در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخته و به مسابقات کمانداران عادی اعزام شود.

گفتنی است زهرا نعمتی سابقه کسب مدال در مسابقات تیروکمان قهرمانی کشور را نیز دارد و بعد از موفقیت در این بخش به تیم تیروکمان معلولین پیوست./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار