نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با انتقاد از سیاه نمایی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت : اینها حتی به منافع ملی نیز رحم نمی کنند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی خود بسیار بی رحمانه عمل کرده و با سیاه نمایی ،خدمات بزرگ نظام به مردم را به هیچ گرفتند .

وی بیان کرد : این افراد سعی در نابود کردن امید مردم را دارند و خواسته و ناخواسته بذر ناامیدی را در بین مردم می کارند .

خطیب جمعه اردبیل اظهار کرد : نقد عملکرد دولت آدابی دارد و این درست نیست که همه چیز را در این کشور سیاه نشان دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اضافه کرد : فیلم هایی که از برخی نامزدها پخش شد آنقدر سیاه نمایی بود که دشمن از آن سو استفاده کرده و برای حمله به نظام در کانال های ماهواره ای به آنها استناد می کند .

وی تاکید کرد که نقد نباید از دایره انصاف خارج شده و بعنوان ابزاری برای استخدام عواطف در جهت استفاده به نفع اغراض شخصی مورد سو استفاده قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اینکه نامزدها اینقدر در بیان عقاید وحرف های خود آزاد بوده و از هر سلیقه ای در بین آنها وجود دارد نشان دهنده سعه صدر و اوج تحمل نظام اسلامی است و نمونه این آزادی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد .

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت : این فضایی که نظام اسلامی ایجاد کرده جای شکر دارد و شکر آن شرکت گسترده در پای صندوق های رای است .

وی گفت : انتخابات هم حقی برای مردم و هم تکلیفی بر دوش آنهاست ، باید از این حق استفاده و به تکیف الهی خود نسبت به سرنوشت کشور نیز عمل کنند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه برخی ها بدون اینکه در انتخابات شرکت کرده و در تعیین سرنوشت خود تاثیر گذار باشند مدام از مدیریت نظام و کشور انتقاد می کنند ، افزود: اینگونه رفتار درست نیست ، صحنه انتخابات فرصتی برای انتخاب مدیریت اصلح برای اداره امور جامعه است .

به گفته حجت الاسلام و المسلمین عاملی ، انتخابات و انتخاب اصلح در همه امور از جمله اقتصاد ، فرهنگ ، سیاست خارجی ، اقتدار و .. تاثیرگذار است و بر همه واجب است که با حضور گسترده در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند .

وی به ضرورت تشخصی نامزد اصلح اشاره کرده و گفت : امام راحل و مقام معظم رهبری بهترین شاخص برای تشخیص فرد اصلح است و با توجه به این شاخصه ها می توان انتخاب درستی داشت .

وی یکی از این شاخص ها را اعتقاد به گفتمان مقاومت و سازش ناپذیری با استکبار ذکر کرده و گفت : در کشور دو تفکر است ، یکی معتقد است که تسلیم در برابر آمریکا حلال همه مشکلات است و دیگری رسیدن به حق را تنها مقاومت در برابر قدرت های استکباری می داند./ب


برچسب ها: اردبیل ، انتقاد ، از ، سیاه ، نمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.