مدير مهندسي نورد شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: همه مراحل طراحي ، اجرا و در مدار قرار گرفتن اين مکانيزم را گروهي هشت نفره ازکارکنان واحدهاي مکانيک و برق نورد انجام داده اند.
سالاري افزود: اين مکانيزم با 30 ميليون ريال هزينه و در مدت 45 روز ، به منظور بهبودکيفيت توليد ريل يو 33 راه اندازي شده است .
وي يکي از مشکلات اساسي براي توليدريل درحالت گرم راايجاد قوس ناشي از سردشدن دانست وگفت: باراه اندازي اين مکانيزم ،از ايجاد قوس قبل از صافکاري در ريل راه آهن جلوگيري مي شود.
سالاري افزود: راه اندازي اين مکانيزم يکي از پيش نيازهاي توليد ريل راه آهن درشرکت ذوب آهن اصفهان است.
انتهاي پيام/