محمديان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لیست شوراي شهر ائتلاف "فراگیر حزب آبادگران ايران اسلامي" نهايي شد+ اسامي

رئيس ائتلاف فراگير آبادگران ايران اسلامي از نهایی شدن ليست ائتلاف آبادگران ایران اسلامی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای شهر تهران، با شعار "تهران در سایه رفاه و آرامش" خبر داد.

"حسین محمدیان" رئیس "ائتلاف فراگیر حزب آبادگران ایران اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معیارهای شکل‌گیری اين ائتلاف گفت: این ائتلاف حول محور تعهد، تخصص و کارآمدی شکل گرفته است. از سوی دیگر شورای اسلامی شهر تهران بر مبنای پایگاه اجتماعی طراحی شده و نباید با مسائل سیاسی عجین شود.

وي ادامه داد: اعضای لیست 31 نفره ائتلاف فراگیر آبادگران جمهوری اسلامی برای انتخابات شورای شهر، علاوه بر دارا بودن 3 خصوصیت تعهد، تخصص و کارآمدی، با توجه به نوع سبد رای و نیازهایی که یک عضو شورا باید در جمع 31 نفره شورای اسلامی شهر تهران داشته باشد، انتخاب شده‌اند.

رئیس ائتلاف فراگیر حزب آبادگران ایران اسلامی تاکید کرد: با در نظر گرفتن این مسائل، لیست نهایی ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی برای شورای اسلامی شهر تهران تهیه و تنظیم شده است. ما بر مبنای سرلیست‌ها، سرگروه‌ها و خروجی‌های معتمدین و شورایاری‌ها و خروجی متخصصین و مدیران شهری و حوزه فرهنگ، رسانه و ارزش، تقسیم‌بندی نهایی را انجام داده‌ایم.

محمدیان با اعلام این مطلب که لیست‌هایی که تا پیش از این به عنوان لیست ائتلاف آبادگران برای شورای اسلامی شهر تهران در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، لیست نهایی این ائتلاف نبوده و گمانه‌زنی‌ها و نظرات شخصی دوستان درباره این لیست بوده است، افزود:

لیست نهایی ما به شرح ذيل است:

1- مهدی چمران
2- حسن بیادی
3- حبیب کاشانی
4- عباس شیبانی
5- رحیم خاکی
6- حسین ساری
7- حجت‌الله عزیزی
8- سیدهادی هاشمی
9- محمدمهدی مفتح
10- حبیب‌الله کاسه‌ساز
11- علی جعفری
12- محمود سالارکیا
13- سمیه بروجردی
14- سیدمهدی فقیهی
15- حسن براتی
16- رهام قلیچی
17- طاهره صاحب‌الزمانی
18- بیت‌الله بدرلو
19- روح‌الله صاحبی
20- هادی ساعی
21- علی توکلی
22- هما فلاح‌تفتی
23- محمدحسن آریاکیش
24- مهدی آزادواری
25- اصغر قدیمی
26- میعاد صادقی
27- صادق سلیمی‌بنی
28- محسن پیرهادی
29- محمود عامری‌متین
30- محمد اخباری
31- مجتبی قاسمی

رئیس ائتلاف فراگیر حزب آبادگران ایران اسلامی شعار این ائتلاف را برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، "تهران در سایه رفاه و آرامش" عنوان کرد و درباره دلیل انتخاب این شعار توضیح داد: رفاه و آرامش در واقع جمع‌بندی و ترکیبی از عدالت اجتماعی، سلامت، امنیت، آسایش و توسعه پایدار و بسیاری از مفاهیم مشابه دیگر است. در نهایت تجمیع این لغات کلیدی در رفاه و آرامش دیده می‌شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: ائتلاف آبادگران ایران اسلامی در 15 استان حضور فعال دارد و لیست ائتلاف برای این شهرها هم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار