حضور پرشور مردم در انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، امام جمعه شیراز گفت:حضور فراگیر و جامع مردم درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نمایش قدرت برای نظام و ملت ایران است و هر كس كه در این انتخابات شركت می كند مانند سربازی است كه در یك مانور نظامی شركت كرده و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
آیت الله اسدالله ایمانی گفت: زمانی كه همه فرقه ها و گروههای اجتماعی پای صندوق های رای می روند نشانی از همبستگی ملی ایجاد خواهد شد و حضور ما عامل این وحدت است.
وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای حماسه متفاوت با گذشته را رقم خواهد زد زیرا حساسیت این انتخابات به گونه ای است که دشمنان از دو سال پیش نسبت به كم رنگ كردن این انتخابات فعالیت های گسترده ای را شروع كرده اند.
امام جمعه شیراز افزود:وقتی دشمنان حساسیت فراوان در این انتخابات نشان می دهند به معنای اثرگذار بودن انتخابات امسال در سرنوشت و منافع آنان است ،به همین دلیل باید ملت ما با خلق حماسه برای چندمین بار دشمنان را ناامید كنند.
نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: حماسه سیاسی امسال با تمام حماسه های گذشته متفاوت است زیرا ملت ما طی ۳۴ سال گذشته حماسه های فراوانی آفریدند كه از جمله آنها می توان به دوران جنگ تحمیلی ، حماسه سازندگی اشاره كرد.
امام جمعه شیراز گفت : اما مقام معظم رهبری سال ۹۲ را سال حماسه سیاسی نامیدند كه این نامگذاری نشان از ویژگی های فراوان این حماسه با حماسه های گذشته دارد.
آیت الله ایمانی ادامه داد: خلق حماسه اقتصادی در ادامه خلق حماسه سیاسی است و اگر امروز در خلق حماسه سیاسی مسامحه كردیم در حماسه اقتصادی نیز مسامحه خواهیم كرد.
وی گفت: خلق حماسه سیاسی به چهار شرط اساسی بستگی دارد از جمله حضور گسترده، سلامت در انتخابات ، امنیت و انتخاب اصلح از معیارهای اصلی خلق حماسه سیاسی است.
امام جمعه شیراز افزود: سه معیار برای انتخاب اصلح وجود دارد كه شامل كارآمدی و توانمندی ، ولایت پذیری و ولایت مداری و درك صحیح مردم است. /ب

برچسب ها: مردم ، انتخابات ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.