استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخابات حماسی در 24 خرداد امسال در این استان مستلزم تعامل، ‌تفاهم و همدلی هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت و دستگاه های مختلف اجرایی استان است.

 
سید 'حسین صابری' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با اشاره به اینكه در هر انتخابات هیات های اجرایی، ‌نظارت، ‌بازرسی و حفاظت با یكدیگر همكاری می كنند، افزود: انجام وظیفه و تعامل آنها با همدیگر برای برگزاری پرشور انتخابات ‌ضروری است.
وی بیان كرد: هماهنگی های و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری حماسی انتخابات پیش رو در كهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
صابری با بیان اینكه انضباط باید در تمام فرآیند برگزاری انتخابات حاكم باشد، اظهار كرد: هیات های اجرایی، ‌نظارت، ‌بازرسی و حفاظت چنانچه با یكدیگر و در راستای نظم و تعامل فعالیت كنند انتخابات پیش رو به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی گوناگون در زمینه انتخابات 24 خرداد امسال در كهگیلویه و بویراحمد، عنوان كرد: ‌در روزهای پایانی منتهی به انتخابات در صورت نیاز دوره های توجیهی جدید برای دست اندركاران امر انتخابات در شهرستان های هشت گانه این استان برگزار می شود./س
برچسب ها: انتخابات ، حماسی ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.