رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت ورزشکار ارزنده قمی در کسب عنوان رکورددارترین ورزشکار رشته پرش با نیزه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالقاسم اکرمی تصریح کرد: این مایه مباهات و سربلندی دو و میدانی و ورزش قم است که یکی از چهره‌های ارزنده و توانمند دو و میدانی قم در فاصله‌ای اندک دو عنوان برتر کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: باید بگویم که مردم و مسئولان قم به داشتن چهره ارزنده‌ای همچون محمدمحسن ربانی به عنوان یکی از با اخلاق‌ترین ورزشکاران قم افتخار می‌کنند چون این ورزشکار پرتوان بعد از کسب عنوان مرد سال پرش با نیزه ایران، به عنوان رکورددار پرش با نیزه کشور نیز معرفی شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: البته هنوز هیچ ورزشکاری در رشته پرش با نیزه در سابقه این رشته نتوانسته است بالاتر و بهتر از محمدمحسن ربانی رکوردی به خود اختصاص بدهد و خوشبختانه موفقیت ربانی در رکوردگیری سال جاری ادامه یافت.

وی تصریح کرد: تمام ورزشکاران مواد مختلف دو و میدانی بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در مسابقات رکوردگیری کشور شرکت کردند که از قم محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه به عنوان نخست دست پیدا کرد.

اکرمی خاطرنشان کرد: بعد از محمدمحسن ربانی که ورزشکاری بی‌رقیب در این رقابت‌ها بود، دیگر ورزشکاران شرکت کننده با اختلاف بسیار زیادی در مکان‌های بعدی ایستادند تا همچنان ربانی مرد اول و برتر پرش با نیزه ایران باشد./س

برچسب ها: قم ، ربانی ، رکورد ، پرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.