عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان زرند گفت: کاندیداها از تخریب دیگر رقبا و نادیده گرفتن خدمات و زحمات مسئولان پیشین به جد خودداری کرده و همواره رعایت شئونات اسلامی را داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی مهدی‌آسا در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند اظهار داشت: تشکیل شوراهای اسلامی نمودی از تاکید قرآن بر امر مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی کشور آورده شده است که وجود شوراها را باید مبنی بر دخالت خرد جمعی در اداره امور دانست که انجام کار اشتباه و خود‌رایی را به حداقل می‌رساند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان زرند با تقدیر از کاندیداهای شوراها از آنها خواست که با دید الهی به بحث رقابت‌های انتخاباتی بنگرند و مردم را با رفتار قانون‌گرایانه و ولایت‌مدارانه خود به شرکت در این حماسه سیاسی ترغیب کنند.

مهدی‌آسا از کاندیداها درخواست کرد که از تخریب دیگر کاندیداها و نادیده گرفتن خدمات و زحمات مسئولان پیشین به جد خودداری کرده و همواره رعایت شئونات اسلامی را داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت هیئت نظارت قبل و بعد از انتخابات بیان کرد: تمام اقدامات برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان زرند انجام گرفته است.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب زرند احراز مسئولیت را یکی از شاخصه‌های مهم حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: در متون دینی و سیره نبوی (ص) همواره بر مسئولیت‌پذیری تاکید شده است و دادن وعده به مردم هر کسی را در برابر آنها برای تحقق بخشیدن به وعده‌ها مسئول می‌سازد.

علی میرزابیگی گفت: امروزه بیش از پیش نیاز به این آموزه‌های دینی دیده می‌شود و کاندیداها همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند از دادن وعده‌های خلاف واقع و وعده‌هایی که چنانچه عهده‌دار مسئولیتی شدند، نتوانند آن را عملی سازند به مردم پرهیز کنند.

فرماندار زرند با اشاره به حساسیت انتخابات و اینکه دشمنان و حتی دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها چشم به این انتخابات دوخته‌اند، کاندیداها را به رعایت بی‌قید و شرط قانون سفارش کرد.

رضا کرمی از کاندیداها خواست که در برنامه‌های تبلیغاتی خود با اصل قرار دادن قانون و سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری همکاری لازم را با هیئت‌های نظارتی برای هر چه بهتر انجام شدن انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نصب پوستر، استفاده از اماکن عمومی برای تبلیغ و ایجاد ستادها باید منطبق بر قانون باشد، ابراز داشت: هرگونه فعالیت تبلیغی باید هماهنگ با قانون و مطابق با زمان‌بندی و در مکان‌های تعیین‌شده باشد که در غیر این صورت مطابق قانون با افراد متخلف برخورد می‌شود.
برچسب ها: کرمان ، نظارت ، شئونات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.