میر شاد ماجدی در خصوص استعفای فتح اله زاده گفت: به نظرم این استعفا مورد قبول قرار نمی گیرد چرا که اعضای هیئت مدیره نمی توانند مدیری بهتری از فتح اله زاده در راس کار قرار دهند.

میر شاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: همه مسئولان ورزش باید تمهیداتی ایجاد بکنند تا فتح اله زاده ترغیب به ادامه کار در استقلال داشته باشد و امیدوار به آینده استقلال باشد.

ماجدی در ادامه افزود: حذف کردن فتح اله زاده چالش بزرگ برای استقلال ایجاد خواهد کرد و مسائل مالی که برطرف شود این مدیر عامل هم در جایش می ماند.

وی درباره قبول نکردن استعفای فتح اله زاده از سوی اعضای هیئت مدیره گفت: این امر منطقی است چرا که فتح اله زاده مدیری توانا و کار آمد است و به جز وی کسی نمی تواند مشکلات استاندارد را مرتفع کند.

سرپرست استقلال در خصوص وضعیت قلعه نوعی بعد از استعفای فتح اله زاده گفت: به طور حتم با استعفای فتح اله زاده مجموعه اعضای استقلال هم از هم پاشیده می شود موفقیت استقلال در لیگ دوازدهم به خاطر هماهنگی بین همه ی اعضای استقلال بود  چنین مسئولان ورزش باید فرایندی ایجاد بکنند تا تیم استقلال از هم نپاشد.

وی تصریح کرد: این اتفاق باعث خواهد شد که استقلال از هدفش دور شود و نشاطی که در بین هواداران استقلال وجود دارد به افسردگی تبدیل شود.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید هم گفت: تقریبا با بازیکنان مد نظر قلعه نوعی به توافق رسیده ایم  و طی چند روز آینده قرار داد رسمی آنها را به ثبت می رسانیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار