ˈفتح اله حسینی گفت : انتخابات 24 خرداد امسال با توجه به افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب علیه نظام اسلامی، از اهمیت ویژه ای نسبت به انتخابات ادوار گذشته برخوردار است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


 ˈفتح اله حسینی با بیان اینکه برگزاری همزمان دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی دیگر از ویژگی های انتخابات 24 خرداد است گفت: دشمن همه تلاش خود را بکار گرفته تا مانع از تحقق مشارکت بالای مردم در این عرصه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این سال ها شاهد موفقیت های بزرگی در کشورمان بوده ایم که دشمنان و بدخواهان نظام چشم دیدن این موفقیت ها را ندارند.

حسینی افزود: دشمن همیشه در حال توطئه و اجرای برنامه هایی علیه کشورمان است تا به این انقلاب لطمه وارد کند ولی ملت ایران اسلامی هرگز تسلیم این تهدیدات، تحریم ها و فشارهای اقتصادی نشده و دشمن را ناامید خواهد کرد.

وی گفت: به طور قطع روز جمعه شاهد حضور گسترده مردم در عمل به تکلیف سیاسی و دینی و شرعی برای حضور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح خواهیم بود و معیارهای مقام معظم رهبری نیز راهگشای ما در انتخاب فرد اصلح خواهد بود.

وی، قانونمداری، ولایت مداری و ولایت پذیری را از ویژگی های فرد اصلح بیان کرد و افزود: وظیفه مردم است که با بررسی ها و سنجش های همه جانبه بهترین و متخصص ترین را انتخاب کنند و در این امر دقت لازم را نیز داشته باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه که دشمن مدت هاست که سعی در فتنه سازی در انتخابات ما را دارد، اظهار کرد: وظیفه همه آحاد ملت ایران است که با هوشیاری و بیداری بار دیگر دشمنان پلید و شوم نظام اسلامی را شکست دهند.

حسینی گفت: 24 خرداد روز تجدید بیعت دوباره با آرمان های بلند امام و شهدا و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر پایبندی و وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری اعلام می کنند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، خرداد ، خلق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.