فرماندار شهرستان سرعین گفت: شهر توریستی سرعین 11 هزار و 500 نفر واجد شرایط رای دادن در 24 خرداد ماه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی واحد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان سرعین اظهار داشت: در شهرستان سرعین برای برگزاری شایسته و آبرومند انتخابات 32 شعبه و 64 صندوق اخذ رای تدارک دیده شده است تا مردم به راحتی و با کمترین دغدغه آرای بی‌شمار خود را در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صندوق‌ها بریزند.

وی خاطرنشان کرد: 27 شعبه از تعداد 32 شعبه تدارک دیده شده در این شهرستان مربوط به شعب روستایی است و 5 شعبه دیگر مربوط به شعبه شهری است تا بستری فراهم آید که یک مشارکت حداکثری و گسترده را در انتخابات 24 خرداد شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به اینکه در شهرستان توریستی و گردشگر‌پذیر سرعین 11 هزار و 500 نفر واجد شرایط رای دادن هستند، یادآور شد: با توجه به حضور گردشگران متعدد در سرعین تدارک لازم برای مشارکت بالای آنها در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است که امیدواریم در قالب شعبی که در سطح شهر سرعین دایر خواهیم کرد زمینه برای مشارکت و ترغیب آنها برای حضور در پای صندوق‌های رای فراهم آید.

واحد با یادآوری اینکه بیش از 531 نفر دست‌اندرکار و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان سرعین هستند، گفت: ما آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پر‌شور و نشاط را در سطح شهرستان سرعین داریم.

وی عنوان کرد: 24 خرداد همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند روز نمایش اقتدار، عزت و غرور ملی ایرانیان است که همه پای صندوق‌های رای حاضر شده و دلبستگی خود به نظام و ولایت و توان بالای خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان سرعین بیان داشت: این روز در حقیقت لبیکی آرمانی به رهبری فرزانه انقلاب در حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی است که این حضور و مشارکت درحقیقت بدخواهان نظام و دشمنان قسم خورده انقلاب را ناامید‌تر از گذشته خواهد کرد.

واحد انتخابات را صحنه نمایش و احیای غرور ملی به معنای واقعی توصیف کرد و افزود: یکی از مولفه‌های جمهوری اسلامی ایران مولفه جمهوریت و احترام به آرای مردم است که در تمام انتخابات مصداق‌های خوب و روشنی را از این حرکت حقیقی می‌توان مشاهده کرد و به نظاره نشست/س

برچسب ها: اردبیل ، واجد ، شرایط ، رای ، دادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.