حجت الاسلام مجتهد زاده عنوان كرد:امانت داري و صداقت بايد از مشخصات و ويژگي هاي مهم ناظران انتخاباتي باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام مجتهد زاده در همايش ناظرين انتخاباتي در مركز فقهي ائمه اطهار با اشاره به بخش هايي از زواياي فتنه سال 88 گفت:با وجود دقت نظرهاي فراوان در شمارش آراء در انتخابات سال 88 همچون انتخابات گذشته متاسفانه فتنه اي طراحي شد كه در آن دشمن تلاش كرد اذهان را نسبت به شمارش آراء و وجود تخلف منحرف سازد در حالي كه نظارت هاي گسترده بر روند انتخابات اجازه هيچ گونه تخلفي را نمي داد.
رييس هيات نظارت استان قم افزود:تمايل هاي سياسي و سليقه هاي انتخاباتي اجازه هيچ گونه اعمال نظري را به ناظرين نمي دهد زيرا صداقت و امانت داري دو مولفه اي مهم مي باشد كه بي توجهي به آن خيانت به آراي مردم است.
حجت الاسلام مجتهد زاده خاطرنشان كرد:با توجه به حضور 277 كانديد شوراي اسلامي شهر وظيفه ناظرين به مراتب سنگين تر مي شود كه بايد با ايجاد آرامش و سكنه زمينه حضور مردم در اين انتخابات را فراهم سازند.
رييس هيات نظارت قم در پايان اظهار داشت:كنترل دقيق شناسنامه ها، جلوگيري از ازدحام و شلوغي، نظارت بر مراحل ثبت نام، ممانعت از سودجويي افراد از بي سوادي مردم در نوشتن اسامي نامزدها، نظارت كامل بر شمارش آراء و محافظت از برگه هاي آراء از جمله وظايف مهم ناظرين در روند انتخابات مي باشد./س
برچسب ها: قم ، امانت ، ویژگی ، ناظران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.