فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف 150 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، عباس اشتیاق اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان به دنبال چند هفته کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی محل نگه‌داری موادمخدر در یک منزل قدیمی واقع در یکی از روستاهای حاشیه‌ای این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی در یک اقدام غافلگیرانه محل مذکور را به محاصره خود در آوردند و مقدار 150 کیلوگرم تریاک را که در محل بارانداز شده و آماده انتقال به سایر نقاط استان بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی دلگان گفت: تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر آغاز شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

کشف بیش از 50 کیلوگرم موادمخدر تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر هم از کشف بیش از 50 کیلوگرم تریاک در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

علی ملکی آهنگران عنوان کرد: ماموران در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای مبارزه با سوداگران مرگ موفق شدند طی چند عملیات از قاچاقچیان موادمخدر مقدار 56 کیلو و 9 گرم موادمخدر را طی 10 روز گذشته کشف کنند.

وی افزود: از این مقدار 50 کیلو و 732 گرم موادمخدر تریاک و مقدار چهار کیلو و 820 گرم هروئین و 9 گرم انواع موادمخدر دیگر است و در این رابطه 29 نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: ماموران در ادامه اجرای این طرح موفق شدند 9 هزار و 290 لیتر سوخت قاچاق را کشف و 23 نفر قاچاقچی سوخت را نیز دستگیر کنند.

ملکی آهنگران همچنین از دستگیری 20 سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای طی این مدت خبر داد و گفت: ماموران موفق شدند هشت نفر متهم فراری و تحت تعقیب مقام قضایی را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف هشت قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد و بیان داشت: در راستای این طرح، ماموران 137 دستگاه خودرو و 148 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

کشف 63 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو پژو در زابل

ماموران انتظامی شهرستان زابل موفق شدند 63 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف و ضبط کردند.

ماموران انتظامی شهرستان زابل در حین بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و فرمان ایست داده که خودرو مذکور به ایست پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کند.

ماموران به تعقیب خودرو پرداخته که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران از مسیر اصلی منحرف و به جاده فرعی تغییر مسیر می‌دهد.

متهمان که عرصه را برخود تنگ می‌بینند خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار می‌کنند.

ماموران برای بررسی بیشتر خودرو را به یگان انتظامی دلالت می‌دهند و در بازرسی از خودرو مقدار 63 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.
برچسب ها: زاهدان ، تریاک ، دلگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.