رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: به استناد مواد 11و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست 50 واحد صنفی اخطاریه دریافت کردند.

ایوب زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران گفت: به دنبال گشت و پایش های مکرر زیست محیطی از ابتدای سال تا کنون به استناد مواد 11و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست 50 واحد صنعتی اخطاریه دریافت کردند.
همچنین طبق مواد 15، 16 و 20 قانون نحوه جلوگیری از الودگی هوا 8 واحد چربی سوزی و پی سوزی و یک واحد کشتار گاه طیور پلمپ شدو به دستور دادستانی 18 واحد ذوب سرب نیز تخریب گردید.
وی ادامه داد : در همین راستا تلاش شد تا نسبت به ترغیب واحد های صنعتی مجاز به حفظ محیط زیست و رفع آلودگی از طریق بروز رسانی سیستم های تولید در عین حال توسعه بدون هر گونه آلودگی انجام شد.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان ری با اشاره به اقدامات این اداره خاطر نشان کرد: ارزیابی علاقه ، تمایل و توانایی شهروندان در حفاظت و احیای محیط زیست ، ترغیب شهروندان به گسترش سواد و فرهنگ محیط زیست خود، ترویج هنجارها، ارزش ها و رفتارهای مطلوب محیط زیستی ، افزایش همکاری و هم افزایی بین کلیه دستگاهها و آگاهی رسانی اجتماعی و ترویج محیط زیست به عنوان حقوق عمومی را از جمله برنامه های این اداره عنوان کرد. /ل
برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، هنجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار