مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همه ترفندها و هجمه‌های استکبار جهانی را با تکیه بر مکتب ارزشی اسلام و پایداری ملت می‌توان دفع کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام اکبر اکبری در همایش نهضت روشنگری بسیجیان با محوریت بصیرت در جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: تمام دعوای جهان غرب و حاکمان زور با انقلاب اسلامی بر سر اصولی است که این ملت 34 سال است بر سر آن خون داده و هزاران شهید تقدیم کرده است.

وی عنوان کرد: اگر غرب امروز بر برخی کشورهای منطقه مسلط شده و هر چه دلخواه اوست با مزدور‌صفتی کشورهای عرب منطقه انجام می‌دهد به واسطه نبود روحیه مقاومت، ایستادگی و شایسته‌سالاری‌هاست که سبب شده این کشور‌ها بازیچه دست استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیسم باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: ما تنها با دو عنصر ولایت‌پذیری و گفتمان اصیل انقلاب می‌توانیم از گردنه‌ها و عقبه‌های سخت تدارک دیده شده از سوی دشمنان عبور کنیم و بنیانگذار کبیر انقلاب راه را برای ما ترسیم کرده تا بتوانیم با تبعیت از کلام امام (ره) که غرب و شرق نمی‌تواند در سرنوشت این کشور دخالتی داشته باشد تودهنی بزرگی به آنها زده و خودمان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت کشورمان تاثیر‌گذار باشیم.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ما تمام هجمه‌ها و تهدیدهای بدخواهان نظام اسلامی را با تکیه بر اصول اسلام و مکتب ارزشی می‌توانیم دفع کنیم که در این زمینه باید با بصیرت در میدان بوده و جهت‌گیری اساسی در دفع توطئه‌ها داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: این حضور می‌تواند دست ردی بر سینه دشمنان و ابر‌قدرت‌های غرب و شرق باشد/س 

برچسب ها: اردبیل ، دفع ، هجمه های ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.