سرگرد القاضی مهر صبح امروز از دستگیری دو شرور مست در خیابان فلاح خبر داد.

سرگرد القاضی مهر رئیس پلیس کلانتری 161 ابوذر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: عصر روز گذشته شنبه هچدهم خرداد ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت وعربده کشی در خیابان فلاح به کلانتری 161 ابوذر مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیام کرد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند ومشاهده کردند دو نفر که به علت استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبودند با در دست داشتن قمه اقدام به تخریب یک خودرو پراید کرده وبا عربده کشی ایجاد رعب و وحشت برای ساکنین به وجود آورده بودند.

القاضی مهر ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله مراتب را از طریق شبکه بی سیم به مرکز پیام کلانتری اطلاع داده ودقایقی بعد یک تیم ویژه متشکل از ماموران معاونت پیشگیری ومعاون عملیات به محل اعلامی اعزام ودستگیری شرور مست را در دستور کار خود قرار دادند.

کلانتر 161 بیان کرد: با رسیدن ماموران متهمان که بعدا خود را علی و حمید معرفی کردند، فرار را بر قرار ترجیح داده ومتواری شدند. ماموران طی یک مسیر کوتاهی موفق شدند آنها را در یکی از کوچه های فرعی متوقف کنند.

وي خاطرنشان کرد: در حالي اين افراد شرور با قمه به سمت ماموران حمله ور شدند، ماموران با استفاده از فنون دفاع شخصي متهمان را خلع سلاح و زمينگير مي‌کنند،لذا متهمان در نهايت جهت سير مراحل قانوني به کلانتري انتقال داده شدند.

برچسب ها: مست ، شرور ، متهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار