نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: مردم در طول 34 سال گذشته با درس‌هایی که از انقلاب آموخته‌اند بابصیرت‌تر شده‌اند و همین مسئله موجب شده است تا از خواص در خلق حماسه‌های مختلف جلو بزنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جمع نخبگان استان کردستان در سنندج اظهار کرد: قطعا حماسه سیاسی که مد نظر رهبری است توسط ملت ایران خلق می‌شود و نخبگان باید توجه داشته باشند در این عرصه نباید از مردم عقب بمانند.
به گفته وی، در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا کنون خیلی از خواص در برخی جاها از مردم عقب مانده‌اند و این نشان می‌دهد که مردم ما با درس‌هایی که از انقلاب آموخته‌اند بابصیرت‌تر شده‌اند و همین مسئله موجب شده تا از خواص در خلق حماسه‌های مختلف سبقت بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: نظرات کارشناسانه نخبگان نقش مهمی در رفع مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود خواهد داشت که باید به این موضوع اهتمام ورزند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: وقتی افکار و دیدگاه‌های مختلف در کنار هم جمع شود موجب برکات و پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه صداقت در گفتار از مهم‌ترین مسائلی است که نخبگان باید در نظر بگیرند، گفت: قطعا آنچه در این جلسات مطرح می‌شود به عنوان نقشه راهی برای حرکت‌های مختلف در استان خواهد بود.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: تمام حاضرین در این جلسه با هدف توسعه و رفع مشکلات گرد هم آمده‌اند با رعایت انصاف علاوه بر بیان مشکلات، پیشرفت‌ها و کارهای انجام شده را نیز مطرح می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان مهم‌ترین رسالت امروز جامعه نخبه استان را بصیرت‌افزایی و تبیین معیارهای کاندیدای اصلح به مردم عنوان کرد و افزود: نخبگان باید معیارها را بگویند و مردم را در انتخاب آزاد بگذارند.
به گفته وی، مردم دیدگاه وسیعی دارند و می‌توانند براساس معیارها و ملاک‌ها بهترین گزینه را برای واگذاری تصدی دولت به آن انتخاب کنند.
وی از حضور در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف نام برد و گفت: انتخابات حقی است که با سرنوشت مردم گره خورده است از این رو ادای آن در کنار یک حق شخصی یک تکلیف الهی است که نباید اسقاط شود بلکه باید از آن برای تعیین سرنوشت شخصی و جامعه استفاده کرد.
وی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی تنها با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود، اما نباید حماسه سیاسی را تنها در یک موضوع خلاصه کنیم بلکه دیدگاه رهبری در مورد نام‌گذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها مربوط به یک مقطع زمانی خاص نیست.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه وسیعی که دارند سال‌ها را با توجه به نیاز و تهدیدات دشمنان نام‌گذاری کرده و نقشه راه را برای ملت و مسئولین تعیین می‌کنند.
به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، دشمنان ما امروز به خوبی درک کرده‌اند از طریق حمله نظامی و تهدیدات فرهنگی راه به جایی نمی‌برند و با تحریم‌های اقتصادی می‌خواهند مانع حرکت روبه جلو کشور ایران ‌شوند.
وی تصریح کرد: اگر مسئولین به صورت دقیق در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعارهایی که از سوی مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر به صورت زنجیره‌وار اعلام شد است عمل می‌کردند الان کوچکترین مشکلی در بحث اقتصادی نداشتیم.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، رهبری همواره در مباحث و مشکلاتی که دامنگیر کشور می‌شود پیش‌تر از آن هشدار می‌دهند و این نگاه نافذ ایشان و تدابیر معظم‌له را می‌رساند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: تدابیر و پیش‌بینی‌های رهبری نقش مهمی در جهت‌دهی، تحقق اهداف و پیشرفت نظام اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی؛ رهبری را قبول دارند، گفت: قطعا اگر ما دیدگاه‌های رهبری را ملاک عمل قرار دهیم و پیروی کنیم همه مشکلات خود به خود حل می‌شود.
نماینده مقام معظم رهبری در کردستان در پایان سخنان خود گفت: تفاوتی بین شیعه و سنی در بحث جایگاه ولایت فقیه وجود ندارد تا جایی که اهل سنت در این زمینه از تشیع جلوتر هستند چرا که تشیع ولایت فقیه را نائب امام زمان می‌داند اما اهل سنت ولایت فقیه را خود اولامر می‌دانند و تبعیت از وی را قبول دارند./س
برچسب ها: خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.