رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: مردم استان در 24 خردادماه حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حمیدرضا مجردی در نخستین جلسه کمیته راهبردی استان کردستان که با حضور نخبگان استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که دنباله‌رو ولایت فقیه هستند و با تبعیت از ولایت حماسه‌های بی‌نظیری خلق می‌کنند.
وی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در 24 خردادماه با لبیک به ندای رهبری و حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه سیاسی را خلق می‌کنند که جهانیان را متعجب خواهد کرد.
این مسئول با بیان اینکه جایگاه و بانیان اصلی تحقق حماسه سیاسی مردم هستند، اضافه کرد: مردم در طول سه دهه از عمر انقلاب همواره نشان داده‌اند که حماسه‌ساز هستند و در عرصه‌ها و گردنه‌های پرپیچ و خم هیچ‌گاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را تنها نگذاشتند و حماسه‌آفرینی کرده‌اند.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان خاطرنشان کرد: هیچ شکی در تحقق حماسه سیاسی وجود ندارد اما مسئولان نیز باید پاسخگوی انتظارات و قدردان ادای تکلیف مردم باشند.
مجردی توجه به رفع مشکلات معیشتی در دولت آینده را مهم‌ترین نیاز و خواسته مردم عنوان کرد و افزود:‌ رفع مشکلات معیشتی خواسته به حق مردم است و مسئولان باید در راستای تحقق آن کوتاهی نکنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم بعد از انتخابات و خلق حماسه سیاسی باید در عرصه تحقق حماسه اقتصادی نیز دوشادوش مسئولان تلاش ‌کنند و تحریم‌های دشمنان را عقب برانند.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان ادامه داد: در گذشته نگاه‌های امنیتی به کردستان وجود داشت اما‌ سفر تاریخی مقام معظم رهبری در اردیبهشت‌ماه 88 این نگاه‌ها را زدود و زمینه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال فراهم شد.
وی از قوم کرد به عنوان ایرانی‌ترین قوم در این مرز و بوم نام برد و گفت: این قوم در طول 34 سال عمر انقلاب همواره حقانیت خود را به نظام اثبات کرده‌اند.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با بیان اینکه کسی منکر خدمات و تلاش‌های نظام اسلامی در کردستان نیست، تصریح کرد: انتظار و توقع مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار و انقلابی استان کردستان با توجه به حضور آنان بیش از اینها است.
مجردی توجه بیش از پیش به ایجاد زیرساخت‌ها در استان را نیازی ضروری و خواسته مردم از دولت آینده عنوان کرد و گفت:‌ برای رسیدن استان به توسعه‌ای متعادل و متوازن با سایر استان‌های کشور نیاز به تلاش و همت حماسی دولت آینده است.
به گفته وی، مرزی بودن و درگیری مستقیم در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنان مانع توسعه و سرمایه‌گذاری‌ این استان شده است که رفع این ضعف‌ها با توجه به بسترهای موجود باید از سوی دولت آینده مورد توجه قرار گیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.