معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم فرصت خوبی است تا افراد با تخصص‌ها، تجربیات و نگاه‌های جدید وارد مجموعه شورای اسلامی شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن محرری با اشاره به عملکرد شورای شهر قم اظهار کرد: هماهنگی و انسجام در مجموعه شورای اسلامی شهر قم مشاهده می‌شود، به طوری که با ادارات، استانداری و دستگاه‌هایی که در خدمات و مدیریت شهری نقش دارند، ارتباطات خوبی برقرار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای پیشین شورای اسلامی شهر قم به اندازه توان خود توانسته‌اند خدمات خوبی را انجام دهند و اکنون شاهد دستاوردهای خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر هستیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم فرصت خوبی است تا افراد با تخصص‌ها، تجربیات و نگاه‌های جدید وارد مجموعه شورای اسلامی شوند و با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به مسائل مرتبط با مدیریت‌های کلان شهری توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هماهنگی، انسجام و یکپارچگی کلی در فضای شورای شهر حفظ شود، افزایش اعضای شورای شهر فرصتی برای استفاده بهتر از تخصص‌های مختلف است.

محرری عنوان داشت: شورای اسلامی شهر قم به عنوان پارلمان شهری می‌تواند نقش مؤثری در مجموعه مدیریت شهری قم ایفا کند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به بحث گردشگری مذهبی گفت: با توجه به اینکه 20 میلیون نفر زائر به صورت سالانه به قم مشرف می‌شوند، باید زیرساخت‌های خدماتی برای حضور بیشتر زائران به منظور ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به آنها فراهم شود./س

برچسب ها: قم ، افزایش ، اعضا ، تخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.