مسئول سازمان ليگ بانوان فدراسيون تنيس روي ميز گفت: هنوز تکليف بانوان براي شرکت در رقابتهاي قهرماني آسيا مشخص نيست و مسابقات ليگ به آن مرتبط است.

زهرا مير بابايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌اي که ما براي باشگاه‌ها در خصوص دو هفته پاياني ليگ برتر بانوان اعلام کرده‌ايم تاريخ اين مسابقات هفتم و سيزدهم تير ماه است اما از آنجا که هنوز مشخص نيست بانوان در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کنند يا خير اين برنامه هم قطعي نيست.

وي ادامه داد: هنوز موافقت قطعي با اعزام بانوان به مسابقات آسيايي کره جنوبي صورت نگرفته است و به احتمال زياد ظرف 5 روز آينده برنامه اعزام مشخص خواهد شد و به دنبال آن تکليف دو هفته پايان نيز تعيين مي‌شود.

ميربابايي در خصوص علت برنامه‌ريزي نامنظم ليگ بانوان خاطر نشان کرد: برنامه‌ريزي ما از ابتدا هم به همين صورت بود و قصد داشتيم رقابتهاي ليگ بانوان را تا آنجا که مي‌توانيم طولاني کنيم که بانوان هميشه در تمرين و آماده باشند البته بين مسابقات ليگ هم اردوهاي برون مرزي و مسابقات بين‌المللي و داخلي بود که بانوان در طول سال درگير رقابت باشند و شرايط آمادگي ايده‌آلي باشند.

برخي از مربيان تيمها دير پايان يافتن ليگ را به ضرر بانوان و عاملي براي دفع اسپانسر مي‌دانند که اين موضوع با آنچه ميربابايي در خصوص برنامه‌ريزي ليگ بيان کرده بود متفاوت است.

مسئول سازمان ليگ بانوان در اين باره توضيح داد: سازمان ليگ مي‌تواند برنامه قطعي مشخص کند و به تيمها هم اعلام کند که اين برنامه تغيير نخواهد کرد و آنها مجاب به مسابقه باشند اما دليلي که در برنامه‌هاي خود انعطاف قائل هستيم همين مربيان و اعتراضهاي باشگاه‌هاست که هر بار به بهانه‌هاي مختلف مثلا امتحانات بازيکنان يا مسائل ديگر خواهان تغيير برنامه مسابقات هستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار