تیم فولاد خوزستان 30 خردادماه جاری راهی سرعین می شود تا اردویی یک هفته ای در این شهر سردسیر برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فولاد خوزستان 30 خردادماه جاری راهی سرعین می شود تا اردویی یک هفته ای در این شهر سردسیر برگزار کند.

فولادی ها فصل قبل نیز راهی این شهر شده بودند و از برپایی اردو در بروجرد رضایت دارند. پس از این اردو کاروان این تیم بار دیگر راهی اهواز می شوند و دو روز استراحت خواهند کرد.

آنها باید 30 خرداد در تهران خود را بار دیگر به کادر فنی فولاد معرفی کنند و راهی سرعین شوند.

اردوی فولادی ها در سرعین یک هفته ای خواهد بود. به این ترتیب به نظر می رسد آنها اردوی برون مرزی ندارند و پس از اردوی سرعین و در تهران با چند حریف تدارکاتی بازی دوستانه برگزار کنند.

فرکی پیگیر وضعیت افشین

آرش افشین خود را بازیکن فولاد می داند با این حال بر سر مبلغ قرارداد با مسئولان این باشگاه اختلاف نظر دارد. در حالی که استقلالی ها با شوق دنبال جذب این بازیکن هستند.

مسئولان فولاد از مبلغ بالای درخواست افشین خبر دادند از سوی دیگر حسین فرکی که حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده است پیگیر وضعیت اوست و خواهان پیوستنش به اردوی بروجرد است.

هفته ی قبل خبر مذاکره و توافق افشین با استقلال منتشر شد ولی این بازیکن مدعی شد بازیکن فولاد است اما ظاهرا مبلغ پیشنهادی اش بسیار بالا است و مسئولان فولاد توان پرداخت آن را ندارند یا از سقف موردنظرشان بیشتر است.

 این در حالی است که سر مربی تیم فولاد در تماسهایی با باشگاه خواهان پیوستن هر چه سریعتر بازیکنانی نظیر افشین به اردوی تدارکاتی این تیم شده است./آق
برچسب ها: فولاد ، فرکی ، افشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار