سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با توجه به افزایش بصیرت مردم آگاه کشورمان، خواص باید هوشیار باشند که در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از مردم عقب نمانند. وی گفت: خلق حماسه سیاسی تنها با حضور حداکثری مردم محقق می شود، اما نباید حماسه سیاسی را تنها در یک موضوع خلاصه کنیم بلکه دیدگاه رهبری در مورد نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها مربوط به یک مقطع زمانی خاص نیست. نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: تدابیر و پیش بینی های رهبری نقش مهمی در جهت دهی، تحقق اهداف و پیشرفت نظام اسلامی دارد. وی با بیان اینکه همه جریان های سیاسی؛ رهبری را قبول دارند، افزود: قطعا اگر ما دیدگاه های رهبری را ملاک عمل قرار دهیم و از آنها پیروی کنیم همه مشکلات خود به خود حل می شود.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج ، حجت اسلام  حسینی شاهرودی  در جمع نخبگان و فعالان سیاسی استان کردستان، گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی بسیاری از خواص در برخی مواقع از مردم عقب مانده اند.

وی گفت: این مسئله نشان می دهد که مردم ما با درس هایی که از انقلاب آموخته اند با بصیرت تر شده اند و موجب شده است تا از خواص در خلق حماسه های مختلف سبقت بگیرند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی افزود: وقتی افکار و دیدگاه های مختلف در کنار هم جمع شود موجب برکات و پیشرفت های خوبی در حوزه های مختلف می شود.

وی مهم ترین رسالت امروز جامعه نخبه استان کردستان را بصیرت افزایی و تبیین معیارهای کاندیدای اصلح به مردم عنوان کرد و افزود: نخبگان باید معیارها را بگویند و مردم را در انتخاب آزاد بگذارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف نام برد و گفت: انتخابات حقی است که با سرنوشت مردم گره خورده است از این رو ادای آن در کنار یک حق شخصی یک تکلیف الهی است که نباید اسقاط شود بلکه باید از آن برای تعیین سرنوشت شخصی و جامعه استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب گفت: رهبری همواره پیش تر از مشکلاتی که دامن گیر کشور می شود در رابطه با آن هشدار می دهند و این نگاه نافذ ایشان و تدابیر معظم له را می رساند. /س
برچسب ها: خواص ، خلق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.