مشهد/

سفرکاندیداهای ریاست‌جمهوری به مشهد رصد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: نحوه تبلیغات انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و همچنین سفرهاي نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به مشهد را رصد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی‌اصغر رشید درباره آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده برای برگزاری انتخابات 24خرداد اظهار کرد: به‌صورت منظم تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر مشهد و همچنین سفر کاندیداها را به مشهد رصد می‌کنیم.

وی گفت: بر اساس قانون در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده از اماکن دولتی و عمومی اعم از آمفی‌تئاترها و سالن‌های ورزشی را در صورتي كه به‌طور عادلانه در اختیار نامزدها قرار بگیرد، مجاز دانسته‌ایم.وي خاطرنشان کرد: در سطح شهر مکان‌هایی برای نصب بنرهای تبلیغاتی و پوسترها در نظر گرفته شده است که خوشبختانه ستادهای انتخاباتی، تبلیغات کاندیدای مورد حمایت خود را روی آن نصب کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در ادامه از راه‌اندازی شعبه ویژه قضایی انتخابات خبر داد و گفت: بدون فوت وقت شعبه ویژه قضایی انتخابات براي بررسی تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.وی افزود: بر همین اساس بررسی تخلفات انتخاباتی را در اولویت قرار داده‌ایم که در این زمینه هم نهادهای رسیدگی‌کننده‌ای در نظر گرفته شده است//س 

برچسب ها: رصد ، سفر ، کاندیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.