معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح گشت های ایمنی و ارتقای تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح گشت های ایمنی و ارتقای تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان ، ‌به منظور افزایش ایمنی و ارتقای تجهزات ترافیکی در عبور و مرور و تردد خودروها در بزرگراه آزادگان در دست اجرا است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:  این طرح به منظور پیشگیری از سرقت و آسیب تجهیزات ترافیکی توسط سارقان در بزرگراه آزادگان با هماهنگی نیروی انتظامی ،‌ اجرا میشود.
سالمی ادامه داد: طرح گشت های ایمنی و ارتقای تجهیزات ترافیکی از 20 اردیبهشت ماه سال 92 به مدت یک سال اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه 18 در اجرای این طرح گفت: از آغاز اجرای این طرح تا هم اکنون 17 سارق تجهیزات ترافیکی بزرگراه آزادگان به کلانتری و مأموران نیروی انتظامی تحویل داده شده است.
سالمی با اشاره  به اقدامات دیگر حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه 18 افزود: اکیپ ها و گشت های ایمنی و ارتقای تجهیزات ترافیکی با حضور در لحظه بروز تصادف در بزرگراه آزادگان ،‌ به منظور رفع موانع  و ترافیک در این بزرگراه ، اقدامات لازم را تا لحظه حضور مأموران راهور در محل تصادف انجام خواهند داد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود:  نصب استوانه ایمنی ، نصب بشکه ضربه گیر ، نصب تابلوهای راهنما مسیر و علائم هشدار دهنده به صورت شبانه روزی  از اقدامات اکیپ ها و گشت های ایمنی و ارتقای تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان و شهرداری منطقه 18 است./ز

برچسب ها: گشت ، بزرگراه ، ترافیک ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار