نمایشگاهی از آثار 14 هنرمند معاصر بنام کشور در حوزه نقاشی با هدف حمایت از هنرمندان و معرفی آنها در برج میلاد تهران برپا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، این نمایشگاه شامل 42  تابلو- نقاشی متعلق به هنرمندان بنام معاصر شامل منوچهر شیبانی، سیراک ملکونیان، فریده لاشایی، واحد خاکدان، مصطفی دشتی، سالار احمدیان، محمد رحیمی، کیومرث قورچیان، معصومه بختیاری، حسین احمدی نسب، مریم تقی زاده، علیرضا آدم بکان، علیرضا ملک جعفریان و طاهر نیکخواه ابیانه است.
 
تمامی تابلوهای نقاشی با همکاری حمید قربانی مجموعه دار شخصی و یکی از بزرگترین مجموعه داران ایرانی به برج میلاد تهران آورده شده است تا شهروندان با آثار هنری این هنرمندان بیشتر آشنا شوند.
 
تابلوهای نقاشی سیراک ملکونیان ، واحد خاکدان، فریده لاشایی، سالار احمدیان و مصطفی دشتی در سال های گذشته در حراجی هایی همچون کریستی، بونامز و ساتبیز ارائه شده که در این حراجی ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
 
در این نمایشگاه تلاش شده  که آثار عرضه شده معرف انواع روش ها و شیوه های متنوع هنری شامل سبک های کلاسیک، آبستره، امپرسیونیسم ، آکسپرسیونیسم، رئالیست و .....  باشد که به طور حتم برای علاقمندان و  بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.
 
نمایشگاه آثار هنرمندان تا پایان خرداد ماه میزبان علاقه مندان در گالری  سازه راس برج میلاد تهران تراز 272 است. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار