کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تئو بوکر سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: بزرگترین مشکل ما قبل از بازی مقابل ایران این است که در بازی های گذشته با توجه به مشکلی که برای بازیکنان ما ایجاد شد و 8 بازیکن ما تبانی کرده بودند از تیم ملی کنار گذاشته شدند و ما شرایط خوب خود را ازدست دادیم و بازیکنان باتجربه مان را دیگر در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: اما در شرایط فعلی خودمان را برای بازی فردا مقابل ایران آماده کردیم. ما می دانیم هیچ مقاومتی نمی توانیم مقابل ایران داشته باشیم و ایران پیروز میدان خواهد بود و ما شانسی برای پیروزی نداریم.

ادامه داد: ما 8 بازیکن خود را به دلیل تبانی کنار گذاشتیم و مجبور شدیم از رده های جوانان برای تیم ملی بازیکن جذب کنیم و چون آنها تجربه کمی داشتند نتوانستند در این مرحله به ما کمک کنند.

وی درمورد تبانی بازیکنان لبنان افزود: اولین مسئله این بود که آنها اعتراف کردند و فدراسیون نسبت به این موضوع تحقیق کرد و من می دانستم ما بدون در اختیار داشتن این بازیکنان به مشکل خواهیم خورد ولی چون خود من فرد صادقی هستم تصمیم گرفتم دیگر از این بازیکنان در تیم ملی استفاده نکنم.

این درحالی است که سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان به همراه 3 مترجم در محل کنفرانس حضور دارد.

وی در مورد ادامه همکاری با تیم ملی لبنان گفت: من رابطه خوبی با لبنانی ها دارم و همه چیز بستگی به پایان بازی مقابل ایران دارم اما پیشنهادات خوبی هم از تیم های دیگر داردم.

در پایان خاطرنشان می کنیم که سرمربی لبنانی از برخی سوال های مطرح شده در این نشست ناراحت شد.

عباس الدوی کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان در پایان سخنان بوکر گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم و مربی بزرگی در کنار تیم ماست اما می دانیم هیچ شانسی برای صعود به جام جهانی نداریم و در مقابل ایران فقط می خواهیم از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کنیم./زر
برچسب ها: لبنان ، نشست ، بوکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار